Pages

Followers

Wednesday, April 20, 2011

mood: rindu pada member- member lama

mencari kawan mmg senang.mncari sahabat amatlah payah. bile d pk2 balik, aku rindu zaman sekolah. time tu semua benda wat same2. xde nk pentg2 kan diri. mula2 msk u, aku terpk, dpt ke cri sahabat disini. kawan aku ramai. tp entah la..xmudah nk bersahabat. zaman sekolah kita xde kpntgan sndiri. bile msk u, ko lmbt aku tinggal. da hmpr 6thn aku tgglakn alam sekolah. yang aku sedar skrg, sahabat dlu da makin xde.hohohoho...sume da ade hdp msg2. kngan dulu bkn lg satu kptgn.*barangkali bg dorunk. hohohohoho..mood: sedih
ape y psti aku rindu sahabat2 aku y dulu.walaupn kami skrg da x mcm dlu. ade gk timenyer aku trasa dengn dorunk. tp bile pk balik, 6thn byk bnda y berbh. byk bnda akan brlaku. mcm kami, msg2 g smbg blaja, ramai y dorunk jmpa. n akan ada antara y dorunk jmpa akn jd teman rapat. hohohoho...skli lg mood: sedih.
tapi aku akn sllu doakan dorunk hepi. mgkn aku tak bernasib baik dalam mncari sahabat. walau mcm mn pn, kwn y aku ade, aku ttp syg.. 5 thn di uitm bk mgjar aku erti hdp. cehhh...cehh..cehh.. nk bajet la knon. tp uitm jgk la ajr aku mcm mn nk hdpi masa depan. hohohohho.aku kna jd kebal.cewaahh..jgn harp org.slgi blh wat sndriri, wat la cik mira oii..xpyh hrp ore.(agk sedi dc2).
kwn2 aku ttp terbaik. n sahabat-sahabat lama aku, aku rindu korunk.jom jd bdk skolah balik.hohohohho

No comments:

Post a Comment