Pages

Followers

Saturday, April 30, 2011

kawan ke??

dr dlu ade je y xpuas hati ngan aku. aku pn xtaw knpa. dpn baik. blakang mcm2 "puji" aku. hahahahaha..terima sbb tmbhkan pahala aku. saje nk mluahkan perasaan mlm ni. konon baik dpn. tp mcm2 kate kt aku blakang. kau tahu. bkn aku xtahu. aku blm pekak untuk xdengar ape korng ckp. n aku blm ckp buta utk mnilai sikap korang pade aku. aku tahu ade y kononnya "kawan" tp mendoakan y buruk2 untuk aku. ade kn y nk tgk smpai bile aku n en.sayang aku bertahan. aku berterima ksh pd korang sbb smpai skrg aku dan en.sayang aku masih bertahan. mungkin sbb "doa" korang.hahahaha...tp aku tgk org y ckp cmtu kt aku, hdp die lg trk kot dr aku. so rsnya xde point ko nk mendoakan kebrukan utk aku. baik ko doakan utk diri ko. mintak pjgkn umur ke. cpt jodoh ke.hohohhohoho..aku xkisah ape korang nk ckp. ko xde kt tmpt aku, so memandai nk jugde aku. aku diam bkn sbb aku tkt.tp sbb aku msih nk aggp ko kwn. tp klu skli aku da mletup, mnta maaf aku da xkenal ko. ko jth tepi jalan pn aku xkn tolong. aku pendendam orgnya.ko buat aku skli, aku akn igt bkali2. klu aku syp, mknanya aku mmg mls nk lyn. klu aku mrh, maaf, ko xkn kenal aku lg. aku akn jd sgt kurang hjr dan sgt tidak bersopan sntun. dan aku sebolehnya akan elak utk mrh.


sbb aku tahu aku cmne. tp aku da lm bersabr. setiap bnda ade had. klu ko rs aku ni topik y menrik utk ko pkataan, baik ko pk balik. aku ade sixth sense.aku taw sape y btl2 iklas, n aku taw sape y skdr nk bmuka2. wlaupn ko senyum, aku taw ko iklas atau x.walaupn aku senyum, blm tntu aku trma spnhnya ape y ko ckp. aku taw sape kwn aku. n aku taw sape musuh aku. aku blm nk mletup. tp aku nk tgk. smpa bile ko akn mcm ni. satu hari, aku akn mltup jgk. igt...satu hati....

No comments:

Post a Comment